eračun

ERačun, internetski servis, od studenog 2018. godine postaje obveza za elektroničku razmjenu računa između dobavljača i kupaca, odnosno upravljanja cjelokupnim poslovnim procesom izdavanja, zaprimanja te arhiviranja računa.

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta nositelj je projekta, a Fina, grad Pula, HEP, IN2 i mStart partneri su iz različitih segmenata poslovanja i komunikacije s klijentima. E-Račun se temelji na direktivi Europskog parlamenta i Vijeća o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi, tako da krajem ove godine počinje potpuna primjena eRačuna kako za Hrvatsku tako i za sve članice EU.

E-Račun će u velikoj mjeri tvrtkama osigurati bržu i efikasniju obradu ulaznih računa. Istovremeno će utjecati na potrošače, dobavljače i menadžere što bi značilo da eRačun donosi mnoge operativne i strateške prednosti.

Prednosti primjene eRačuna za potrošače:

• Smanjenje troškova, dupliciranja i kašnjenja plaćanja pristojbi
• Uvećana točnost
• Ubrzanje samog ciklusa obrade i plaćanja
• Veća usmjerenost ka vrijednosti
• Poboljšanje upravljanja gotovinom
• Unapređeni odnosi s dobavljačima

Prednosti primjene eRačuna za dobavljače:

• Brzo plaćanje
• Smanjenje troškova
• Povećanje produktivnosti
• Unaprijeđeni odnos s potrošačima
• Mogućnosti dodatnog financiranja

Prednosti primjene eRačuna za menadžere:

• Poboljšanje vidljivosti, usklađenosti i odnosa s dobavljačima i potrošačima
• Unaprijeđeni odnosi s potrošačima i dobavljačima
• Optimizacija obrtnog kapitala

U današnje vrijeme u poslovnom okruženju, od velike važnosti je da se poslovne transakcije provode digitalno i u realnom vremenu. Vrijeme je novac, stoga brzo i efikasno poslovno djelovanje i procesi tvrtke ključ su ostvarivanja poslovnog uspjeha i nadmetanja s konkurencijom.