Newsletter-B.L. Consulting

Prilagodba newsletter kampanja GDPR uredbi znači da osoba mora dati privolu (dopuštenje) za primanje newslettera u budućnosti. Tvrtke su dužne korisnicima pružiti pravo utjecaja na njihove osobne podatke, mogućnost promjene ili brisanja svojih podataka te dostupnost informacija o korištenju njihovih podataka odnosno spriječavanje neovlaštenog korištenja njihovih podataka. Bez toga, tvrtke neće moći djelovati u skladu s odredbama GDPR-a i u konačnici neće moći slati svoje promotivne sadržaje bez da riskiraju visoke kazne.

GDPR svojim pravilima i propisima nastoji zaštiti korisnike i staviti ih na prvo mjesto. Za tvrtke bi to značilo da će imati više podataka o korisnicima te moći bolje upoznati svoje tržište i kvalitetnije djelovati na njemu. Tvrtke koje su do sad u poslovanju newsletter kampanje radile kvalitetno i odgovorno s opt-in procesom i uporabom osobnih podataka uz dobar softver, lakše će i u kraćem roku naći model za usklađivanje s GDPR uredbom. Uredba uvodi jednaka pravila za sve tvrtke što će doprijeti smanjenju “spam” pošte i trgovanjem osobnih podataka kroz nevažeće i ilegalne E-mail liste.

Kako kvalitetno prilagoditi newsletter kampanje GDPR uredbi?

E-mail adrese korisnika su osobni podatak pa je vrlo važno imati na umu da se od 25.5.2018. na dalje:

– od svih korisnika zatraži dodatna potvrda kako bi dali privolu, bilo od onih koji su već ostavili svoj E-mail na vašim web stranicama ili novih korisnika
– svi osobni podaci korisnika (primatelja) zaštite i osiguraju imenom i lozinkom, gdje god da je baza pohranjena
– analiziraju izvori korisnika, npr. jesu li svi korisnici EU građani ili se newsletter šalje izvan EU
– odvoje aktivni korisnici newslettera od onih koji već nekoliko mjeseci unazad nisu otvorili newsletter, kako bi što prije prikupili privole
baza korisnika (primatelja) newslettera prijavi AZOP-u
– ne koriste kupljene baze E-mail adresa
– uskladi web forma za prijavu na newsletter sa propisima i pravilima uredbe GDPR-a
– na web stranici u slučaju da je omogućena opcija preuzimanja PDF dokumenta i opcija ostavljanja E-mail adrese korisnika ne smije se slati newsletter dok se god ne dobije privola svakog prijavljenog korisnika